دوره آموزش اینونتور در شرکت فکور صنعت تهران

 

 

معرفی شرکت فکور صنعت

گروه شرکت مهندس فکور صنعت تهران با سه دهه فعالیت درخشان و هدفمند در مسیر توسعه و تکمیل صنایع بالا دستی و پایین دستی زنجیره ارزش آهن و فولاد، نقش بسزایی را در تحقق تولید فولاد خام به میزان ۵۵ میلیون تن در افق سال ۱۴۰۴، از طریق انتقال دانش فنی و بومی سازی علوم روز دنیا ایفا نموده است. این شرکت پس از تاسیس در سال ۱۳۷۲ با بهره گیری از دانش روز در حوزه مدیریت و ضمن بکارگیری ابزارهای تخصصی و از سویی اعتقاد راسخ به توسعه مبتنی بر تحقیق و یادگیری مستمر، به کسب تجاربی ارزنده و سوابق فاخر نائل آمده است و به این سبب پیشتازی در عرصه رقابت را در صنایع حوزه فعالیت، از آن خود نموده است.
تصمیم گیری با مبانی صحیح و عملکرد مبتنی بر اصول و جهت گیری استراتژیک سازمان ، بستر مناسبی را جهت تحقق ماموریت شرکت ، همراستا با ارزشهای سازمانی مهیا ساخته و منتج به ایجاد ارزش افزوده وارتقاء نام تجاری شرکت فکور صنعت تهران گردیده است و در نهایت عزم ما را به توسعه فعالیت فراسوی مرزهای کشور و در عرصه های بین المللی جزم نموده است.

به اشتراک گذاری ارزش همکاری در بازار سرمایه و آموزش مدیران شرکت در سطوح جهانی آغازگر فصل جدیدی، در تعمیم و توسعه کار و مشارکت شرکت های بزرگ صنعتی دنیا بودهو زمینه همکاری موثر در طراحی و اجرای کارخانه های صنعتی در ایران و سایر کشور ها را فراهم نموده است.

شرکت فکور صنعت تهران، در مشارکت بین المللی باشرکتهای خارجی معتبر و صاحب فناوری از یکسوو با ایجاد بستر همکاری بین متخصصان شرکت و اساتید و خبرگان دانشگاه‌ های معتبر ایرانی و خارجی از سوی دیگر اهدافی را در زمینه های بهبود عملکرد ، افزایش بهره‌ وری ، حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی ، در روند توسعه شرکت تعیین نموده است.

پژوهشکده و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و متالوژی شرکت مهندسی فکور صنعت تهران که جزو برجسته ترین مراکز تحقیقاتی حوزه صنایع سنگ آهن، مس و فولاد در خاورمیانه به شمار می آید،از امکانات و تجهیزات پیشرفته و نیروهای نخبه و خلاق برخوردار بوده و به عنوان یک مرکز منحصر به فرد در داخل کشور ، اجرای فرآیند تحقیق و توسعه شرکت را تسریع و تسهیل می نماید. ارائه و پذیرش مقالات تحقیقاتی فراوان در کنفرانس های بزرگ بین الملل توسط محققین این مرکز گواه این مدعا می باشد.

اعطای پروانه پژوهش و سایر گواهینامه های داخلی و بین المللی از سوی سازمانها ، موسسات و ارگانهای ذیربط مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان مدیریت صنعتی و موسسه NORDTUV ، در زمینه های طراحی، احداث، اجرا و بهره برداری کارخانجات فرآوری مواد معدنی، کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی، فولاد سازی و کارخانجات فرآوری و ذوب مس و آلومینیوم، فکور صنعت را به یکی از برترین شرکت های مهندسی و اجرایی قادر به انجام پروژه های صنعتی و معدنی بصورتE, EC, PC, EPC,EPCF مبدل ساخته است.
شرکت مهندسی فکور صنعت تهران با اتکاء به منابع انسانی با تجربه و کار آزموده و تجارب ارزشمند گذشته با تبدیل شدن به یک پیمانکار عمومی تخصصی ، و با مشارکت و همکاری شرکتهای داخلی و خارجی در قالب مشارکتهای مختلف هم اکنون قابلیت انجام بسیاری از پروژه های بزرگ صنعتی و معدنی کشور را با اتکاء به توان داخلی امکان پذیر ساخته است.

بهار سال ۹۸ مقارن شد با آشنایی با کارشناسان و مدیران طراحی شرکت فکور صنعت تهران. در دوره برپا شده مقدماتی و پیشرفته آموزش نرم افزار اینونتور ساعات خوشی را با دانش آموختگان این شرکت سپری کردیم. در این دوره که ۴۰ ساعت به طول انجامید عناوین ذیل آموزش داده شد:

  • مدل سازی پارامتریک قطعات در محیط part و لینک شدن قطعات با پارامترها در محیط اکسل
  • مونتاژ و مجموعه سازی در محیط Assembly با ایجاد قیود مونتاژ و آنالیزهای تداخل و تماس
  • مستند سازی و نقشه کشی در محیط Drawing همراه با استانداردهای DIN ، ISO و AISI و …
  • تحلیل جوش و طراحی جوش های مناسب در محیط Welding Design

مدلسازی خرپا و سازهای فلزی در محیط Frame Generator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.