جستجوی شغل با اینونتور

انجمن اینونتور ایران به واسطه ارتباط با صنایع و شرکت های مختلف که  پروژه های کاری و یا آموزش با نرم افزار اینونتور را انجام داده اند به عنوان مرکز ارتباط بین جویندگان شغل و صنایع شناخته شده است. صنایع متعددی با این مرکز تماس گرفته و جهت تکمیل کادر مهندسی خود در انجام پروژه ها با نرم افزار Autodesk Inventor   از انجمن اینونتور ایران درخواست معرفی کارشناس را دارند. لذا در این پست از همه کارشناسان جویای کار که با نرم افزار اینونتور آشنا هستند و با آن کار می کنند درخواست داریم تا روزمه خود را به آدرس انجمن اینونتور ایران ارسال نمایند . تا این تاریخ ( مهر ماه ۱۳۹۸) تعداد ۸ نفر از جویندگان کار توسط این مرکز به شرکت های مختلف معرفی و مورد پذیرش قرار گرفته اند. خواهشمندیم هنگام ارسال ایمیل و رزومه به انجمن اینونتور ایران نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. موضوع ایمیل ارسالی ” جستجوی شغل با اینونتور” باشد.
  2. رزومه شامل مشخصات فردی، مشخصات تحصیلی، میزان آشنایی با نرم افزار، سابقه کار قبلی، گواهی نامه های آموزشی، میزان آشنایی با رشته مهندسی مکانیک و …. باشد.
  3. انجمن اینونتور ایران به عنوان معرف به شرکت شناخته می شود در نتیجه میزان آشنایی کارشناسان با نرم افزار اینونتور توسط انجمن اینونتور ایران تست و گواهی می گردد.
  4. در صورت معرفی و قبولی در شرکت مورد نظر هزینه این ارتباطات از جوینده شغل دریافت می گردد.
  5. ایمیل خود را با آدرس انجمن اینونتور ایران ارسال نمایید . ما پاسخگوی سوالات شما نیز هستیم.

به امید موفقیت و بهروزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.