بارگذاری مجموعه های بزرگ در اتودسک اینونتور

نرم افزار اتودسک اینونتور برای بازکردن فایل های بزرگ دو روش را پیشنهاد می کند حالت Load Full  و Load Express . هر دو روش معایب و مزایایی دارند که در این پست به آموزش آن می پردازیم.

زمانی که یک مجموعه بزرگ را در محیط مونتاژ نرم افزار Autodesk Inventor  بارگذاری می کنید متن Loading Express ظاهر می شود این روش هوشمندانه نرم افزار اینونتور است که برای کاهش محاسبات مرتبط با مجموعه های بزرگ و پیچیده بکار گرفته می شود.

حالت Express گزینه ای است که پس از فعال شدن، دو گزینه باز را امکان پذیر می کند – Load Full که تمام داده های مؤلفه را بارگیری می کند و همه دستورات را فعال می کند یا Load Express  که فقط گرافیک های ذخیره شده را بارگیری می کند و برخی از دستورات را حذف می کند.  برای مجموعه های بزرگ، استفاده از حالت اکسپرس می تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد و زمان بارگذاری داشته باشد و سرعت کار با ابزارها را افزایش دهد. جالب است بدانید که بارگزاری با روش اکسپرس از ۳ تا ۵ برابر سرعت را افزایش می دهد.

اساساً، هر زمان که یک اسمبلی (*.iam) را در نرم افزار اتودسک اینونتور  Inventor ذخیره می‌کنید، برخی از گرافیک‌های کش اضافی نیز ذخیره می‌شوند.  این داده‌های اضافی که به آن «داده‌های اکسپرس» گفته می‌شود، چیزی است که نرم افزار اینونتور را قادر می‌سازد تا مجموعه را سریع‌تر باز کند .

از نسخه  Inventor 2014   به بعد، حالت Express به طور پیش فرض فعال است، با این حال، تنظیم شده است که فقط هنگام باز کردن مجموعه هایی با بیش از ۵۰۰ قطعه فعال شود.  اگر می خواهید این محرک را افزایش یا کاهش دهید، موارد زیر را انجام دهید

ابتدا وارد سربرگ Tools شوید و سپس ابزار Application Option را استفاده نمایید و در انتها در سربرگ Assembly

Go to Tools tab:

>Application Options >Assembly

گزینه Open express هنگامی که فایل های منحصر به فرد ارجاع داده شده زیاد است را تنظیم کنید و مقدار  را در سمت راست تغییر دهید . همانطور که در عکس بالا مشاهده می شود، من آن را از ۵۰۰ پیش فرض به ۳۰۰ قسمت تغییر دادم تا مجموعه ترانسفورماتور بالا (۴۳۲ قطعه منحصر به فرد) از گرافیک کش بهره مند شود.

 

دوستان عزیز از اینکه از سایت ما بازدید می کنید بسیار سپاسگذاریم. اگر پیشنهاد یا انتقادی نسبت به پست های آموزشی ما دارید با ما در میان بگذارید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی  با شماره همراه ۰۹۳۵۲۱۹۱۸۱۳ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.