چگونه لگوی شرکت در نقشه قرار می گیرد

بلوک عنوان در هر نقشه مکانی برای معرفی مشخصات فنی نقشه است. این مشخصات می تواند شامل نام قطعه یا مجموعه مونتاژی، نام طراح، تاریخ، شماره ویرایش، نام شرکت، بازبین، مقیاس و … باشد. در موارد زیادی نیاز به درج آرم شرکت و یا عکس خاصی در بلوک عنوان نقشه می باشد.

هنگامی که شما یک الگوی نقشه از الگوهای استاندارد را باز می کنید . در شکل زیر الگوی ISO باز شده است با انتخاب پارامتر Edit Definition می توان شکل مورد نظر را وارد بلوک عنوان کرد.

در این زمان نرم افزار وارد محیط دوبعدی کشیدن Sketch Mode می گردد. در این محیط هر گونه تغییری برای بلوک عنوان قابل اجرا است. همچنین می توانید به کمک ابزار Image عکس و یا لگوی شرکت را وارد بلوک عنوان نقشه نمایید.

 

نکته مهم هنگام وارد نمودن عکس این است که باید آیکن LINK را هنگام وارد نمودن تیک بزنید. در صورت فراموشی تیک زدن آیکن LINK نرم افزار هنگام باز نمودن مجدد فایل نقشه در جستجوی فایل عکس می پردازد همچنین در صورت جابجا نمودن مکان عکس و یا پاک کردن آن پیغام خطایی در خصوص عدم دسترسی به فایل عکس را ابلاغ می نماید. نتیجه اینکه حتما باید آیکن LINK را هنگام وارد نمودن عکس تیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.