پیشرفت های جدید محیط Part نسخه ۲۰۲۱ اتودسک اینونتور

آخرین نسخه نرم افزار اینونتور یعنی نرم افزار اینونتور۲۰۲۱   همراه با تغییرات و پیشرافت هایی در شاخه های گوناگون شده است. از جمله این پیشرفت ها در محیط های Part ، Assembly ، Pipe and Tube و Drawing می باشد. در این پست پیشرفت های محیط مدلسازی نرم افزار اتودسک اینونتور ۲۰۲۱ را بازگو می کنیم.

نرم افزار اتودسک اینونتور نسخه ۲۰۲۱ ( Autodesk inventor 2021 ) در بخش مدلسازی قطعات (Part) پیشرفت ها و تغییراتی را در خود ایجاد کرده است. این تغییرات در محیط ورقکاری (Sheet Metal)  ، قطعات چند بدنه ای  (Multibody Part) و ایجاد حاشیه نویسی سه بعدی (۳D Annotations) انجام شده است.

تغییر در پنجره ابزارهای Decal , Split, Thicken,Coil  محیط طراحی مدل باعث شده است سهولت کار با این ابزارهای مهم بیشتر گردد.

 

در محیط ورقکاری و در ابزار Flange تعریف یک صفحه مرجع یا صفحه ای که بتوان به راحتی یک زاویه درست را تعریف کند مهیا شده است . البته این موضوع در نرم افزار محدود Autodesk Inventor LT 2021 قابل انجام نمی باشد .

جهت دیدن فرایند انجام این عملیات با ابزار Flange فایل GIF زیر را مشاهده نمایید.

بطور قابل ملاحظه ای کاهش کلیک کردن با موس جهت انتخاب چند بدنه (Multiple Bodies) یا چند صفحه  (Faces)  برای انجام عملیات جدید در نسخه ۲۰۲۱ نرم افزار اینونتور قابل مشهود می باشد. ارتباط بین ۳D Annotation در محیط مدلسازی (Part)  و iProperties که کاربر در محیط مدلسازی ایجاد نموده است ساده سازی حاشیه نویسی در محیط سه بعدی را آسان تر نموده است.

——————————————————————

انجمن اینونتور ایران افتخار دارد به عنوان اولین و بزرگترین سایت آموزش نرم افزار اتودسک اینونتور در کنار شما عزیزان باشد. خواهشمند ایم هرگونه پیشنهاد یا انتقاد سازنده را جهت بهبود مطالب آموزشی این سایت را برای ما ارسال نمایید.  در ضمن شما هم می توانید  اخبار یا مطالب جدید را که برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در این سایت قرار داده شود.

 پر بازدید ترین کتاب کار نرم افزار اتودسک اینونتور را از اینجا دانلود نمایید.

 

***** موضوعات و پست های مرتبط

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.