دوره آموزش اینونتور در گروه صنعتی هوایار

معرفی گروه صنعتی هوایار:

گروه صنعتی هوایار از سال ۱۳۷۷ به منظور تولید کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات جانبی هوای فشرده در ایران شروع به کار کرد. شرکت هوایار با همت و تلاش هیئت مدیره، مدیران، کارمندان و کارگران موفق به دریافت گواهی نامه‌های IMS (مدیریت یکپارچه) از جمله OHSAS 18001:2007 , ISO 14001:2004  , ISO       ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از   IMQ ایتالیا، گواهینامه محصول با کیفیت از ICS Group کانادا و همچنین عضویت در شبکه جهانی IQNet گردیده است. در حال حاضر شرکت هوایار با داشتن بیش از ۴۰۰ نفر پرسنل و داشتن کارخانه ای به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع با پیشرفته ترین فن آوری جهانی و مدیران مجرب و متعهد در سطح کشود محصولات خود را تولید و عرضه می نماید.

استراتژی شرکت هوایار توسعه محصولات و خدمات بازار، به روشی است که کیفیت محصول به طور همزمان افزایش یابد. توسعه محصولات با برندهای خارجی به منظور ادامه حضور در بازار رقالتی توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و همچنین توسعه فن آوری اطلاعات یکپارچه یکی از استراتژیهای مهم هوایار در حفظ و ترویج نام تجاری خود می باشد.

یکی از افتخارات آموزشی سال ۹۸ انجمن اینونتور ایران همکاری با گروه صنعتی هوایار بوده است. در زمستان ۹۸ یک دوره مقدماتی و پیشرفته در محل شرکت در شهرک صنعتی بهارستان کرج انجام گرفت. این دوره که در ۷۰ ساعت در محل شرکت انجام شد در یک محیط آموزشی به همراه انجام پروژه ها و تمرین های مختلف انجام شد.

محیط های Part ، Drawing ، Assembly در بخش مقدماتی آموزش نرم افزار اینونتور به کارشناسان شرکت آموزش داده شد. در بخش پیشرفته آموزش نرم افزار اینونتور محیط های SheetMetal ، Welding Design ، Pipng به همراه انجام چندین پروژه آموزش داده شد. در ادامه آموزش دوره محیط فریم و سازه فلزی در کنار شبیه سازی استاتیکی و آنالیز آن در محیط Frame Generator  و Frame Analysis  آموزش داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.