بهبود عملکرد مجموعه های بزرگ (۲)

در پست قبلی در خصوص روش های افزایش توانایی عنلکرد نرم افزار اینونتور در حین کار با مجموع ههای بزرگ و حتی مجموعه های کوچک مطالبی ذکر شد در ادامه پست قبلی موارد دیگری طرح می گردد.

  • تنظیم سیستمی محیط کاری نقشه کشی Drawing) )

غیر فعال کردن برخی از گزینه ها در قسمت تنظیمات Application Options  و در بخش Drawing باعث کم شدن اشغال حافظه و بهبود عملکرد آن می گردد. در شکل زیر آیتم هایی که تیک نخورده اند را دقت کرده و شما نیز این تنظیات را انجام دهید.

  • در قسمت تنظیمات سند (Document Setting)که مخصوص سند جاری است می توان تنظیماتی را جهت افزایش بهبود عملکرد سیستم در فایل جاری انجام داد. تنظیم بخش Shaded که در شکل زیر نشان داده شده است باعث می گردد حافظه کمتری از سخت افزار صرف رندریگ موضوع گردد. مقدار ۱۰۰dpi برای بخش bitmap بصورت پیش فرض نرم افزار مشخص شده است. افزایش این مقدار به ۲۰dpi و بالاتر امکان بروز خطا را برای مجموعه های مونتاژی بزرگ افزایش می دهد.

  • در بخش General تنظیمات Application Option می توان همانند شکل پیشنهادی زیر عمل نمود. یکی از این تنظیمات عدم تیک زدن بروز رسانی خواص فیزیکی (Update Physical Properties) است که برای مونتاژ های بزرگ بسیار مفید است. در واقع این بروز رسانی را می توان در مواقع لزوم انجام دادو از اشغال حافظه و RAM دستگاه در مواقع عدم نیاز پرهیز نمود.

در این قسمت از پست دانلود مقاله ای تحت عنوان     Best Practices for Working Large Assemblies  برای شما مهیا شده است این مقاله توسط شرکت اتودسک نوشته شده است. تنظیماتی که در این مقاله پیشنهاد شده است جهت نرم افزار Autodesk Inventor 2009 پیشنهاد شده است که قابل استفاده برای همه ورژن های نرم افزار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.