اینونتور ۲۰۲۳ تازه های محیط Home

نسخه ۲۰۲۳ نرم افزار اتودسک اینونتور با قابلیت های جدیدی در پنجره Home روبرو شده است. این پنجره در ابتدای ورود به نرم ازفزار برای بازکردن یا انتخاب فایل جهت ویرایش وجود دارد. این پست به برخی از این قابلیت ها پرداخته شده است.

 

در پنجره Home زمانی که یک فایل انتخایب شده است امکان حذف و تغییر از فهرست بوجود آمده است. همچنین در این پنجره امکان استفاده از iProperties جهت دیدن خواص و ویژگی های قطعه بوجود آمده است.

در این پنجره زمانی که چند فایل انتخاب شده باشد امکان انتخاب چند فایل به صورت همزمان و بازکردن آنها وجود دارد.

پنجره جستجوی فایل Search در نسخه Autodesk Inventor 2023.2 با هوشمندی جدید برخوردار شده است. استفاده از منوی کرکرهای نام (Name) ، موقعیت (Location) و ویژگی (iProperties) برای جستجو قابل انجام است

همچنین می توان در پروزه های مختلف این امکان را انجام داد. در لیست نمایش امکان انجام تنظیمات مختلف با آیکون چرخدنده (Gear Icon) در گوشه بالا سمت راست انجام داد. در همه ستون ها استفاده از نام و پین کردن وجود دارد. برای تنظیم مکان ستون امکان درگ کردن و آزاد کردن آن بوجود آمده است.

برای یک سند بازشده نمایش iProperties با رفتن به بخش more option در Home Card انجام می شود. فیلترهای متنوع در انتخاب فایل از مهمترین قابلیت های جدید پنجره انتخاب Home است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.