اینونتور ۲۰۲۳ با ابزار های جدید رندرینگ

نسخه جدید Autodesk Inventor 2023 برای کاربران علاوه بر افزایش امکانات و ایجاد ابزارهای جدید در محیط مدل سازی و مونتاژ برای بهبود شرایط بصری (Visualization) مدل ها و مجموعه های مونتاژشده در محیط Assemble قابلیت های جدیدی را ارائه کرده است.

 

در نسخه inventor 2023.2 قابلیت پشتیبانی از GPU Ray Tracing فراهم شده است. برای دسترسی به این قابلیت باید در پنجره   Application Option کلیک Enable Viewport Ray Tracing را انجام دهیم.( مطابق شکل زیر)

این قابلیت باعث شده است که عکس برگردان  ها یا برچسب ها (Decals)، سایه های زمین (Ground Shadows) ، انعکاس (reflection) و برش از نما (Section View) در محیط گرافیک اضافه گردد.  قدرت پشتیبانی از Decals درعکس زمینه باعث شده است که کیفیت و باورپذیری مدل افزایش یافته و در کنار آن ایجاد عکس و کاتالوگ با کیفیت بالاتری ارائه شود.

در ورژن ۲۰۲۳ این امکان هم فراهم شده است که زمانی که  برچسب ها با هم تداخل پیدا کنند اولویت قرارگیری برچسب ها با اولویت نمایه ها در درخت طراحی  تعیین گردد و نمایش بر چسب ها بر این اساس کنترل گردد با این تکنیک امکان نمایش را برای برچسب های مهم تر مهیا می نماید.

امید است از این امکان و قابلیت نرم افزار اتودسک اینونتور نهاین استفاده را ببرید. برای اطلاع از کلاس های آموزش نرم ازفزار اتودسک اینونتور با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.