سخنی با شما

<<  به نام دوست  که هر چه بر ما می رود ارادت اوست  >>

سلام دوستان عزیز،

آغاز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفته امیداواریم امسال نیز همانند سال های قبل بتوانیم در کنار شما باشیم.

نزدیک به۵ سال از تشکیل انجمن اینونتور ایران می گذرد بسیار خرسندیم که از طریق این سایت که به عنوان اولین و تخصصی ترین مرکز آموزش نرم افزار Autodesk Inventor می باشد مورد توجه شما قرار گرفته ایم. و البته باید اقرار کرد که این سایت در قبال شگفتی های بی نظیر قابلیت های نرم افزار اینونتور بسیار کوچک و ناچیز می باشد ( که این کوتاهی از ما بوده است) .

به هر حال اینک راهی تازه را آغاز کرده ایم و با طراحی پوسته جدید سایت انجمن شروعی دوباره و البته با تجربه ای ۲ ساله را آغاز کرده ایم. با افتخار اعلام می کنیم که این سایت و انجمن متعلق به تمام ایرانیان دوستار علم و فن آوری است پس بیاید در این شروع دوباره با کمک هم ساختاری تازه را بنا کنیم. عزیزان بدون شک برای نرم افزارهای رقیب این نرم افزار همچون نرم افزار سالیدورک و کتیا ، سایت ها و انجمن های مختلفی کمی و بیش در حال فعالیت می باشند ما هم می خواهیم در کنار آنها ولی متفاوت از آنها تجربه ای جدید را با هم شروع کنیم، پس به کمک و یاری شما نیاز داریم.

در اولین گام به پیشنهاد شما عزیزان مصمم هستیم پروژه ها و طرح های شما که با نرم افزار اینونتور ساخته شده اند را به معرض دید همه قرار دهیم تا به پشتوانه آن قابلیت ها و وسعت کاری این نرم افزار بیشتر از پیش شناخته شود. ما بی صبرانه منتظر نمایش پروژه ها و طرح های کاری شما که در ادراه، صنعت، شرکت و یا کارگاه خود که با این نرم افزار ایجاد کرده اید هستیم پس فایل ها و یا عکس های کاریتان را برایمان ارسال نمایید تا با نام شما و شرکت شما در این سایت ثبت گردد. هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی نسبت به فضای سایت دارید نیز از همین طریق ارسال فرمایید.

راه های ارتباط با ما:

 

 

                                                                                                                                                ارادتمند شما: مدیر سایت انجمن- بشارتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.