بیست سال با نرم افزار اینونتور

ورژن ۲۰۲۰ نرم افزار اینونتور در سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار جهانی شد و موجی از قابلیت ها و ابزارهای جدید در آن ایجاد گردید . این نرم افزار بدون شک  هر روز کاربران بیشتری را در سطح جهانی به خود اختصاص می دهد.

سال ۲۰۲۰ نرم افزار اتودسک اینونتور ۲۰ ساله  شد . در این ۲۰ سال در هر نسخه جدید  شاهد ابزارها و دستورات جدید در نرم افزار بودیم . در این پست جهت یادآوری خاطره ها برای دوستانی که از ابتدا با نرم افزار اینونتور شروع به کار کردند چند عکس ازورژن های اولیه را  مرور می کنیم. همچنین قابلیت های جدید نسخه را در غالب فایل pdf پیوست کرده ایم.

 

 

 

هنگامی که نسخه ۲۰۱۰ نرم افزار اینونتور با رابط گرافیکی جدید به بازار آمد تفاوت بین این نرم افزار با نرم افزار مکانیکال مشهودتر شد. این نسخه در ابتدا کمی تردید و ترس را بین کاربران ایجاد کرد چون رابط روبان برای پیدا کردن ابزارها خیلی قابل لمس نبود . در هر صورت با کمی گذشت زمان ارتباط با روبان جدید برقرار شد و استفاده از روبان به جای رابط اصلی روزبه روز بیشتر شد.

 

همچنین برای مرور خاطره های سال های پیشین  ابزارهای جدید نسخه اولیه یعنی inventor 9 و inventor 10 و inventor 11 را درغالب فایل pdf پیوست این پست کردیم. در ادامه نیز قابلیت ها و ابزار های جدید نسخه های  inventor 2011  ، inventor 2010 ، inventor 2009 ، inventor 2008   و نسخه inventor 2012   آمده است. بر روی عکس زیر کلیک نمایید تا فایل ها را دانلود نمایید. پیشنهاد می کنم حتما آنرا مطالعه نمایید.

 

***************************************

من اکبر بشارتی نگارنده این پست و مدیر انجمن اینونتور ایران افتخار این را دارم که از سال ۱۳۷۸ با اولین نسخه های نرم افزار اینونتور کار با این نر م افزار را شروع کنم. قبل از آشنایی با این نرم افزار سال ها در آموزشگاه های مختلف تهران و دانشگاه ها مشغول آموزش نرم افزار AutoCAD بودم و در ادامه هم نرم افزار Autodesk Mechanical . به هر شکل امروز که در خدمت شما هستم افتخار می کنم که  مشغول نشر و آموزش این نرم افزار در خدمت شما هستم. در صورت وجود هر گونه سوال و پرسش از نرم افزار  و یا دوره های آموزش نرم افزار اینونتور می توانید با نام کاربری     @Besharati1974 در تلگرام و یا با شماره ۰۹۳۵۲۱۹۱۸۱۳  با من در ارتباط باشید.

 

One thought on “بیست سال با نرم افزار اینونتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.