اینونتور ۲۰۲۴ در دسترس کاربران (Autodesk Inventor 2024)

شرکت Autodesk مطابق روال همه ساله خود چند ماه بعد از سال نو میلادی نسخه جدید نرم افزار Autodesk Inventor را به بازار روانه می کند. حدود ۱۵ روز قبل  نسخه جدید نرم افزار اتودسک اینونتور یعنی نسخه Inventor 2024 روانه بازار شد و به سرعت ورژن قفل شکته آن نیز در اکثر کشورهای آسیای شرقی منجمله ایران در دسترس عموم قرار گرفت. این نسخه از نرم افزار در مقایسه به آخرین نسخه نرم افزار Autodesk Inventor 2023.2 با قابلیت ها و ابزارهای جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در پست های بعدی تغییرات و قابلیت های جدید نسخه اتودسک اینونتور ۲۰۲۴ را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

اکثر محیط های نرم افزار inventor در نسخه جدید شامل قابلیت های بهتر شده اند. تغییرات کلی Autodesk Inventor 2024 را می توان در محیط های Sketch  دو بعدی و Part در نظر گرفت.

 

ساده سازی و کامل شدن علائم تلرانس گذاری سه بعدی GD&T  در قطعات و مجموعه های مونتاژی در ورژن اینونتور ۲۰۲۴ مشهود می باشد.

 

یکی از توانایی های بارز نرم افزار اینونتور قدرت تبادل فایل ها با نرم افزارهای دیگر همچون  Revit   می باشد که به کاربران در این زمینه بسیار کمک می کند.  . در نسخه ۲۰۲۴ اینونتور این تبادل فایل کاملتر و با ویژگی های کاملتری اراده شده است.افزایش علائم طراحی Welding  و جوش کاری قابلیت های بیشتر طراحی در محیط شتابدهنده و ساده سازی کار در محیط طراحی ورق و افزایش دقت و سرعت مدل سازی در اینونتور ۲۰۲۴ کاملا به چشم می خورد. همچنین اضافه شدن و افزایش قدرت رنگ پردازی در سبکهای مختلف VIEW در نسخه اتودسک اینونتور ۲۰۲۴ مشهود است.

قابلیت های بالاتر در سرعت مدل سازی محیط Piping و سرعت مسیر دهی در فضار سه بعدی نیز از ویژگی های دیگر Inventor 2024  است

در پستهای آینده انجمن اینونتور ایران شما را با جدیدترین قابلت های نسخه جدید اینونتور ۲۰۲۴ آشنا خواهیم نمود. در کلاس های آموزش حضوری وآنلاین انجمن اینونتور ایران این تغییرات و قابلیت ها با انجام مثال های عملی توضیح داده خواهد شد. برای ارتباط با ما , و توضیحات کاملتر آموزش های نرافزار اینونتور با ما در تماس باشید.

 

 

One thought on “اینونتور ۲۰۲۴ در دسترس کاربران (Autodesk Inventor 2024)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.