اتودسک اینونتور ۲۰۲۲ به بازار آمد

چند ماه بعد از آغاز سال نو میلادی یعنی سال ۲۰۲۱مطابق روال سال های پیشین ورژن جدید نرم افزار اتودسک اینونتور Autodesk Inventor 2022 به بازار آمد. هر چند به نظر می رسید همه گیری ویروس Covid-19 ممکن است انتشار آن را به تا خیر بیاندازد. به هر حال شرکت اتوسک بر اساس رسالت مشتری مداری خود با فراهم ساختن قابلیت جدید در نسخه ۲۰۲۲ اتودسک اینونتور به عهد خود وفا کرده است. در به روز رسانی و نسخه اینونتور ۲۰۲۲  پیشرفت در روند کار طراحی کاهش کارهای تکراری و اکثرا تقاضاهایی هستند که کاربران نرم افزار اینونتور درخواست داده اند. این ابزار های جدید در کنار پیشرفت های کلی نسخه ۲۰۲۲ عملکرد بیشتری از قبل در اختیار کاربران قرار داده است.

شکل زیر تغییرات کلی نسخه های اینونتور ۲۰۱۸ تا اینونتور ۲۰۲۲ را نشان می دهد. آنچه از شکل پیداست این نکته را نشان می دهد که در نسخه اینونتور ۲۰۲۲ گرافیک و شکل نرم افزار و محیط مونتاژ بیشترین تغیرر و پیشرفت را داشته اند.

در ورژن اینونتور ۲۰۲۲ به طور کلی می توان تغییرات و پیشرفت ها را محیط های زیر مشاهده نمود:

  • شکل و حالت مدل Model State

تغییرات ورژن ۲۰۲۲ اینونتور در استفاده از Model State در جایگاه های مختلف نرم افزار  از جمله برای قطعه (part) ، مونتاژ (assembly)  محیط نقشه واتوماسیون مدل سازی با iPart  دیده می شود.

 

 

  • مونتاژ  Assemblies

وضعیت نمایش قیود

ابزار جدید ساده

افزایش قابلیت iProperties

  • محیط مدل Part

فرمان Fillet ( پنل ویژگی)

دستور Extrude   ( حالت Surface )

  • محیط نقشه Drawing

بهبود حالت نمایش Shade

بازیابی حاشیه نویسی های سه بعدی در نماهای نقشه

تغییر و پیشرفت خط centerline

  • افزایش قابلیت همکاری با نرم افزار های دیگر

 ایجاد فایل برای نرم افزار Revit

اینونتور برای Fusion 360

 

***** مقالات و پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.