دوره آموزشی شرکت مپنا

گروه مپنا، یک بنگاه اقتصادی ایرانی است که با برخورداری از توانمندی های مهندسی و صنعتی، دارای بیش از ۴۰ شرکت در زیرمجموعه خود می باشد. گروه مپنا در زمینه های سرمایه‌ گذاری، مدیریت، ساخت و اجرای پروژه‌های نیروگاهی، صنایع نفت و گاز و نیز صنایع حمل‌و نقل ریلی، فعالیت می‌نماید. از آغاز تأسیس در سال ۱۳۷۱، گروه مپنا اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه را به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو در کارنامه خود ثبت نموده است. شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا، به عنوان مهمترین شرکت فعال در حوزه حمل و نقل ریلی در گروه مپنا، افتخار عضویت در این گروه توانمند را داراست . کسب جایگاه برتر تولید وسائط نقلیه ریلی در کشور و دستیابی به حداکثر سهم بازار داخلی و حضور موثر و مستمر در بازارهای منطقه . از جمله افتخارات این شرکت:

  • طراحی، مهندسی و ساخت انواع لکوموتیو دیزل الکتریک، برقی و مانوری
  • طراحی، مهندسی و ساخت انواع واگن‌های مترو
  • طراحی، مهندسی و ساخت انواع واگن‌های خود کششی مسافری
  • طراحی، مهندسی و ساخت انواع واگن‌های مسافری و مولد برق
  • قرارداد تامین لکوموتیوهای مسافری ایران سفیر

قرارداد تأمین و تولید داخل ۱۵۰ دستگاه لکوموتیو مسافری ایران سفیر در تاریخ ۲۴/۸/۸۶ و با شروع احداث کارخانه شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا(MLC)در تاریخ ۲۴/۸/۸۷  عملاً وارد مرحله اجرا شده و آخرین لکوموتیو در تاریخ ۲۴/۳/۹۳ تحویل خواهد شد

این شرکت با توجه به همکاری با شرکت زایس آلمان در زمینه طراحی پلتفرم واگن لوکوموتیو نیاز به فراگیری این نرم افزار را اعلام نمود. در زمستان ۱۳۹۴ انجمن اینونتور ایران افتخار آشنایی با این شرکت را پیدا کرد و دوره مقدماتی نرم افزار Autodesk Inventor بنا به درخواست واحد طراحی شرکت لوکوموتیو مپنا در محل شرکت اجرا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.