ابزارهای مدلسازی جدید در اینونتور ۲۰۲۲

شرکت اتودسک با الهام گرفتن از نظرات و فیدبک نظرات کاربران خود مسیر توسعه و بروزرسانی نرم افزارهای خود از جمله نرم افزار اتودسک اینونتور را هموار کرده است. در این پست توضیح گذارایی از قابلیت های جدید محیط مدلسازی سه بعدی اینونتور ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد.

نمایشگر گرافیک با تغییر جهت مشاهده و بزرگنمایی و حرکت صفحه گرافیک با ابزار Pan بهبود یافته اند. بهبود در سبک نمایش سیمی (Wireframe) و ویراش در محل قطعه مونتاژی و پروفیل های محیط Sketch از دیگر قابلیت های جدید Autodesk Inventor 2022 است.

تقویت ابزار گرد کردن لبه ها و گوشه ها درابزار  Fillet از تغییرات مهم اینونتور ۲۰۲۲ در محیط مدلسازی محسوب می گردد ابزار Fillet در نسخه اینونتور ۲۰۲۲ در پنل property وجود دارد و به سه بخش Face Fillet ، Fillet و Full Round Fillet تقسیم شده است. با این تقسیم بندی کار با این ابزار بسیار ساده و کارآمد شده است.

 

 

تقویت ابزار اندازه گیری Measure در محیط Part و Assembly برای اندازه گیری طول های متفاوت در طرح از دیگر تغییرات اینوتور ۲۰۲۲ است.

 

 

ابزار Hole که برای ایجاد سوراخ های متنوع بکار می رود در اینونتور ۲۰۲۲ بهبود و تقویت شده است.

 

 

 

تقویت تم مشکی در محیط های قطعه و مونتاژ باعث افزایش محبوبیت اینونتور ۲۰۲۲ شده است. کاهش خستگی کاربران در استفاده از این تم خیلی مهم می باشد.

 

 

توجه: این پست در آینده بروزرسانی خواهد شد.

***** موضوعات و مقاله های مرتبط

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.