ارتباط اینوتور ۲۰۲۲ با Autodesk Rivet

نرم افزار اتودسک رویت نرم افزاری فوق العاده و بسیار مفید برای مهندسین عمران و معماری و به طور کلی افرادی است که به نحوی در پروژه های ساخت و ساز فعالیت دارند. نرم افزار Autodesk Revit به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار طراحان و مهندسان ساختمان قرار می گیرد و در انجام امور محاسباتی مربوط به ساختمان نظیر برآورد مصالح و میزان مقاومت آن ها که یکی از اساسی ترین و مهمترین بخش های مربوط به ساخت و ساز است آن ها را یاری می نماید.

مدل سازی پارامتریک در نرم افزار رویت، ابزار قابل توجهی برای طراحی مفهومی فراهم آورده است. با استفاده از نرم افزار رویت، طراحان معماری می توانند به سرعت، طرح خالص هر طبقه را طرح بندی کنند یا تغییراتی را در طرح استاندارد ساختمان ایجاد کنند و بلافاصله پیش نمایش خانه های آینده را برای مشتریان ارائه کنند.
دیدگاه های طراحی و مدل سازی سه بعدی فرصت مناسبی را برای طراحان فراهم آورده است تا ایده های مختلف طراحی را امتحان کنند و تصمیمات طراحی خود را در مرحله اولیه هدایت کنند.

Autodesk Revit  با پشتیبانی از جدیدترین متدهای ساخت و ساز و مدل سازی از طریق اطلاعات موجود درباره ساختمان (BIM) و همچنین اطلاعات مربوط به استحکام مصالح، ترکیب ساخت و ساز، روش های به روز معماری ساختمان و ارائه راه حل های نوین در زمینه بهینه سازی در استفاده از مواد درساخت، انرژی و … به عنوان یک دستیار تخصصی مهندسین به شمار خواهد آمد.

نزدیکی و یکسان بودن ابزاهای طراحی و پارامتریک بودن دو نرم افزار Inventor و Rivet باعث شده است که شرکت اتودسک مسیرهای جدید و قابل اطمینانی را جهت ارتباط این دو ایجاد نماید.  ورژن ۲۰۲۲ نرم افزار اینونتور ارتباط دوطرفه قوی تری را با نرم افزار Rivet برقرار می نماید. در زمان واردکردن فایل نرم افزار Rivet میتوان آیتم ها و بخش های مختلف تولید شده در نرم افزار rivet را  به دلخواه انتخاب نمود .

حدف نمایه هایی که در نرم ازفزار اینونتور مورد نیاز نمی باشد از قبیل سوراخ ها، فیلت ها، پخ ها، پاکت ها و … در ساختارهای مونتاژی بزرگ ، کمک زیادی در ساده سازی فایل می کند که در اینونتور ۲۰۲۲ به ان پرداخته شده است.

 

 

***** پست ها و موضوعات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.