آموزش اینونتور در شرکت روناک صنعت

 

معرفی شرکت روناک:

شرکت روناک بر اساس تجربه و تخصص مدیران روناک در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بنا گردید. مدیران این شرکت دارای پشتوانه ای بسیار قوی و تاریخچه ای متفاوت در زمینه صنعت هستند . تمرکز این شرکت بیشتر بر روی بخشهای مختلف از مهندسی ، تامین ، ساخت و مدیریت پروژه و مدیریت ساخت می باشد. از جمله پروژه های این شرکت می توان موارد زیر را نام برد:

  • فرآوری مواد معدنی و پروژه های صنعتی و معدنی
  • Flue gas treatment
  • انرژی های تجدید پذیر (نیروگاه های بادی و خورشیدی و …)
  • نیروگاه های زباله سوز و نیروگاه های زیست توده
  • ارائه خدمات تامین برای کارخانه های صنعتی مختلف

با توجه به این رویکرد، شرکت روناک با پروژه های مختلف معدنی و فرآوری مواد معدنی مانند کارخانه تولید کنسانتره ، کارخانه گندله سازی ، کارخانه های SL / RN، سنگ شکن، خردایش مجدد و افزایش سطح ویژه کنسانتره ، کارخانه زغال شویی، فرآوری سنگ معدن ، سیستم های جابجایی مواد (فله و دوغاب)، آموزش و سیستم های بارگیری قطار و کامیون، آب گیری از باطله سنگ آهن و مس ، توسعه بازار پروژه های معدنی مانند فرآوری طلا و روی – سرب و عناصر نادر زمین شرکت روناک در نظر دارد دامنه کاری خود را در زمینه حفاظت محیط زیست و موارد اشاره شده در فوق ، گسترش دهد . در ادامه لیستی از توانایی ها و دانش فنی روناک در زمینه فرآوری مواد معدنی و پروژه های حفاظت محیط زیست در این زمینه ارائه می گردد.

زمستان ۱۳۹۸ یک دوره مقدماتی و پیشرفته نرم افزار اتودسک اینونتور در دفتر مرکزی شرکت روناک، خیابان شهید مطهری برای مدیران و کارشاسان متعهد شرکت برگزار گردید. این دوره تمرکز روی ساخت مدل در محیط part و مونتاژ در محیط Assembly و همچنین ایجاد سند و نقشه کشی در محیط  Drwaing   آموزش داده شد. در ادامه دوره محیط فریم و سازه فلزی در کنار شبیه سازی استاتیکی و آنالیز آن در محیط Frame Generator  و Frame Analysis  آموزش داده شد. همچنین طراحی جوش و محاسبگر جوش در محیط Welding Design  و Weld Calculator آموزش داده شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.